God morgon :)

Här i lägenheten har vi precis vaknat upp, mysigt att nästan alla har ledigt idag. Dock tyckte jag väldigt synd om Petra när hon tidigt imorse begav sig av till jobbet...
Idag står inte allt för seriösa saker på schemat, viktigast blir nog att försöka införskaffa någon form av halloween utklädnader som vi ska bära ikväll. Är ganska nyfiken på vad de kan bli :)
Jag och Matilda var på utbildning för vårt nya jobb igår, och fort som de går i svängarna här är vi redan insatta på ett helt nytt projekt. Satt på kontoret runt samma bord i ca 10 timmar igår, så nu får vi hålla tummarna för att detta kommer blir bra. Det verkar som om det kommer bli otroligt slitsamt, och en väldig massa jobb, men vi är beredda att satsa 110 %, så får vi se hur de går :)

Nu är det dags för lite mys frukost här... Åh, va sköööönt med sovmorgon!




Kommentarer
Postat av: PP

HAHAHAHAHA såg ni min lapp? Hørde ni nær jag børjade asgarva dær kring 06.48? hahahahah har typ gått o fnissat før mig sjælv hela dan!! jag ær før tokig!

2008-11-01 @ 12:25:10
URL: http://pretra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0