Update fran Florida!

Jag (Marika) har antligen fatt tillgang till en dator langre an 5 min sa nu kommer en snabb update. Vi kom hit i lordagskvall och har sedan dess haft var egen tour guide som tagit oss overallt, alltifran outlets till backstageomraden runt hela disneyworld (7 parker) dar vi sprungit in bakvagen till alla attraktioner sa att vi slipper koerna som kan vara upp emot tre(!) timmar langa... Just den har veckan spelas "Disney Games" in har pa disney world sa alla disneyskadisar bor pa samma hotell som vi (bl a The Jonas Brothers, Myley Cyrus (Hannah Montana) osv..). Det r ocksa manga internationals har, alltsa disneyskadisar fran frankrike, italien, spanien osv. Genom att det ar sa manga kandisar pa samma stalle sa ar det manga, manga galna fans har ocksa... Jag har bl a blivit fragad om autografer, bilder med ungar osv for att de trott att jag var kandis haha.. men jag spelade bara med ahha, om jag kan fa ungarna att tro att de traffat en kandis sa varfor inte!?;) Det har blivit manga goda middagar och kutat runt parkerna med en massa disneyskadisar:p Nagra kvallar har ocksa spenderats i jacuzzin med the jonas brothers och ganget, riktigt schyssta faktiskt. Men det ar helt galet, de kan inte ga nagonstans, de har ett crew pa 5 pers av livvakter som tar de overallt och nar de ar nere i jacuzzin far ingen som inte ar med i disneyganget ga dit...

Igar var en harlig dag, vi var pa vattenparken hela dagen och hade det skont, akte vatten rollercoasters och jag simmade till och med med hajar!!! Det ar sant, riktiga hajar! De var dock bara lite mer an en halv meter langa men anda ratt coolt. Det var en massa andra fiskar ocksa..

Nu ar vi pa hotellrummet och tar det lungt och tittar pa girafferna utanor fonstret.. Om nagra timmar ar det dags for det stora presspartyt!:D Efter partyt blir det mer attraktioner.. Ikvall lar det bli Magic Kingdom.

Sa jag har det bara bra har, men saknar tilda och karin sa otroligt mycket!!!! Jag trodde ju att vi skulle aka hem till LA  i onsdags men det blev ju andring av planerna..

jutte, jag har tappat bort min kamera ocksa...:(:( Sa det blir inte manga bilder harifran..

men men, sant ar livet....
ha det bra allihopa! jag ar tillbaka i LA pa lordagkvall!

Kramar
//Marika

Kommentarer
Postat av: Karin & Matilda (Living LA)

Saknar dig grymt mycket M!
Du tycks ha det grymt! Ta med lite kontakter hem till LA ;)
Ses imorgon förhoppningsvis!
PUSS

2008-05-02 @ 22:17:22
URL: http://livingla.blogg.se
Postat av: Marika

aa ska forsoka mig pa det ikvall, jag vet vart i LA the joneys bor nu i alla fall, men maste fixa nummer nu bara11;)

2008-05-02 @ 23:09:06
URL: http://livingla.blogg.se
Postat av: Karin (Living LA)

Grymt! vi litar på dig! Kör hårt ;)
Puss gumman

2008-05-02 @ 23:20:15
URL: http://livingla.blogg.se
Postat av: PP

marre... jag har gjort en "marika-dricker-lite-vin-och-lite-sprit-jaa.." jag har tappat min mobil!!!

2008-05-03 @ 12:00:01
URL: http://pretra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0