Torsdag!

image542


Dagen började med en timmes jobb på morgonen och sen tog jag en springrunda på strandpromenaden här i Manhattan Beach!:) Jätteskönt och jättefint väder. Sedan åkte jag till Target där jag skulle köpa en ny kamera (jag tappade ju bort den i Florida, så typiskt mig!), men när jag kommer dit så är den SLUT!!:( åhh jag som tänkte visa er allt jag köpt i helgen.. jag hittade ju nämligen en skinnjacka i söndags som jag jagat efter hur länge som helst.. jag ville ju hitta den rätta! Jag har också några andra saker som köptes förra veckan, bl a en AAklänning. Men men jag får väl ta mig en tur till Target imorgon också och se om de fått in några kameror.. På Target köpte jag istället lita andra nödvändiga saker och så hittade jag också en snygg bikini som jag nog måste köpa imorgon!:) Jag tappade ju bort min bikini som jag köpte förra månaden!!! Gaah jag blir galen på mig själv!!:@ Men det är bara att le och betala!:) Det är så vi gör det, eller hur Matilda!?;)

Nää nu måste jag jobba, ha det bra!

Kram
//Marika

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där ser helt ljuvligt ut!

2008-05-18 @ 18:16:19
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0