Sondag i Newport

Ah va kul att antligen fa hora vad mina brudar pysslar med pa Hawaii!!:D Kul med dykning, i januari blir det dykcert i Indonesien, eller hur!?;) Jag saknar mina sockerhjartan, men nu ar de snart hemma hos mig igen..

Jag ar inte ens hemma sjalv an, jag akte ju hit till Newport igar och ahde en jatteharlig dag vid poolen som avlutades med mysg sushiresaurang och jacuzzi med Stina, Samuel och deras kompis Mange!:) Nu har jag precis vaknat upp har och vadret ser stralande ut. I eftermiddag ska jag och Stina till St Regis och fa var massage osv och fore massagen tankte vi ocks utnyttja hotellets lyxiga poolomrade:p Fore vi drar till hotellet ska vi ocksa forbi Costco (en STOR affar som har ALLT, nastan lite Obs!stil) dar jag ska kopa min kamera. Den var namligen mycket biligare dar an pa Target, som annars brukar vara valdigt billig..

Ikvall blir det nog grillning har hemma vid poolen, ska bli jattemysigt!:) Ibland ar livet bra harligt!
Ha en bra dag!
Kram
Marika


Kommentarer
Postat av: Josephine

Oj suck, det är inte alls bra jag läser om härligheter i USA och Hawaii, jag får värsta resfebern!! :) Oj så jag önskar jag kunde packa kappsäcken och resa världen runt nu..måste börja spara ihop pengar:)

2008-05-19 @ 18:23:58
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0