See u LA!

Solen skiner och det ser ut att bli en härlig dag!:) Det pratas om 30 grader idag!! Jag har tagit lite sovmorgon idag, eller jag sov i alla fall till halv nio då jag väcktes av tv-spel i rummet bredvid... Men nu har jag i alla fall käkat frulle och packat det jag ska ha med mig till Newport, det ska bli skönt att ligga och slappa vid deras pool idag! På vägen till Newport ska jag också förbi en sväng på Target och köpa bikinin som jag har kollat in och så ska jag också tvätta bilen, vilket verkligen behövs.. Den är hur skitig som helst, men jag är helt enkelt för snål för att tvätta den varenda månad.. I Sverige fixar man ju allt sånt själv men här är det biltvätten som gäller.. puuh..

Ne, nu måste jga ge mig iväg så att jag inte missar en massa soltid vid poolen!:)
Bye bye LA!

Kram
Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0