Saknar mina brudar!

image505

Ni kan inte fatta hur mycket jag längtar till imorgon, jag har tänkt på det hela dagen... Det kanske inte låter så speciellt men imorgon förmiddag ska vi alla tre träffas för att ta en fika på favorithaket Urth Caffé på Melrose Ave och snacka om ALLT som hänt och kramas!!!:D Jag hann ju bara träffa Matilda lite snabbt i lördagskväll sen jag kom hem från Florida så vi har mycket att snacka om! Det blir nog lite shopping också, Robertson och Melrose har mycket att erbjuda så det blir nog i alla fall ett besök på American Apparel. Längtar efter tjejerna så mycket så nu vill jag bara sova så att det ska bli morgon!!

image504

Kramar
/Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0