Röd som en kräfta!!


Shiiet!! Asså jag visste att solen är stark här, men inte att den var såhär stark!! Jag tog en joggingtur på strandpromenaden här i Manhattan Beach imorse och sen tog jag på mig bikinin och la mig på stranden ett tag, ett dopp i havet bland alla surfare blev det också!:D Jättehärligt! Jag låg där bara drygt 2 timmar men nu ni, nu är jag illröd som en kräfta!! Och det hettar svinmycket i fejjan!! Det känns ju ändå bra på ett sätt, nu vet jag ju att jag kommer få färg, men jag vill inte gå omkring med isbitar i ansiktet hela dagen.. hah nee men nu måste jag iväg och hitta mig en kamera så att ni kan få se hur röd jag verkligen är för ni kan inte förstå!!!

Klockan är nu 4 på fredag och jag är leedig!! Blev typ bara en timmes jobb idag och jag är också ledig hela helgen:) men ändå rätt typiskt att det skulle vara just den här helgen.. för den här helgen är ju tilda och Karin på Hawaii... Men jag ska i alla fall ut på kamera och bikinijakt nu och sen ska jag ta en fika med en kompis i beverly Hills. Imorgon drar jag ner till Newport!:)

Canon SD750 7.1MP 3.0"  3x Optical 12x Total  Battery & Charger
Hittade precis det här erbjudandet på kameran som jag vill ha, så den får det nog bli!

Saknar Tilda och Karin sjuukt mkt!! Jag ringde till de idag men de svarade inte, men ni får säkert en uppdatering från hawaiibrudarna så fort de kommit hem från dagens äventyr!:)

Nu ska jag dra!
Kramar
Marika


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååh , jag ska köpa exakt den där kameran, men du köper den innan mig så du får skriva vad du tycker om den, om den är värd att köpas eller inte :P

ÄLSKAR ER BLOGG FÖR ÖVRIGT , och jag är jävligt avundsjuk på ert eftersnack med Joe Jonas :@ haha xD

Kram

2008-05-17 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0