Packningspanik

Varför ska man alltid vara ute i sista stund?
Jag tyckte jag började i god tid när jag redan i början av denna veckan gjorde iordning en liten hög med saker jag skulle ha med mig. Men tyvärr stannade det där också... Högen blev inte mycket mer än en hög, och nu står jag här som vanligt dagen innan och har ingenaning om vad jag ska packa med mig! jag är verkligen sämst på att packa!! Packar jämt för mycket, och tar med en hel massa onödiga saker som man kanske kan få anvädning för.
I och i för sig så hoppas vi ju på vamt och soligt väder på Hawaii, och då behöver man ju inte så mycket kläder! Men man vet ju aldrig....

Ne, nu måste jag återgå till mitt packande! mitt rum är förtillfället ett bombnedslag....

Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: Sabina

Lycka till! ;)

2008-05-12 @ 19:58:53
URL: http://larnaca.blogg.se
Postat av: Marika

Vad du än gör, glöm inte passet!!! Du vill inte bli behandlad som en misstänkt mexikansk knarksmugglare... som vissa andra förvirrade människor blir..:p
Datorn och kameran är också ett MÅSTE!!
Lycka till gumman!:)

2008-05-12 @ 22:27:16
URL: http://livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0