oh, no!

Herregud. Idag var det fjärde gången på mindre än en månad som jag fick ringa mitt bilbärgningsföretag. Jag är så förbannat trött nu. Biljävel! Nu fick Karin, Marika & Elina dra från andra sidan LA bara för att komma och plocka upp mig. Tur att man iaf har gulliga kompisar när allt annat skiter sig. Vi har planer på att åka till The Grove ikväll. Nu har vi ju ännu en gäst här som vi måste visa runt i LA! :)

College-festen igår var förresten riktigt rolig. Helt sjukt mycket folk och störtsköna vakter. Nu i efterhand önskar jag att jag hade filmat alla konversationer vi hade med folket igår. Alla börjar precis likadant:
College-kille: Do you go to UCLA?
Vi: No
College-kille: Ok, so where are you from?
Vi: Sweden
College-kille: Reeeally? Wow, that's so awsome. I love swedish girls.

Oj, nu står tjejerna här utanför o tutar. Dags att sluta med mitt pladder!
Ha det bra! Kram Matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0