Man ska aldrig säga aldrig...

Man ska aldrig säga att man aldrig är sjuk... Det gjorde jag förra veckan till mitt värdbarn, för den här familjen har varit sjuk ganska mycket men jag har aldrig varit sjuk under tiden jag har varit här (nästan ett år) och jag är typ aldrig sjuk i Sverige heller... Men nu har det slagit till.. Magsjuka!:( Så idag har jag legat i sängen hela förmiddagen och jag kommer nog att fortsätta med det resten av dagen...

Karin och Elina var i alla fall på Cheesecake Factory igår och käkade middag, mysigt!:) Jag hann aldrig prata med dem, för jag somnade så fort jag slutade jobba.. (efer kl 21). Men idag får ni nog höra vad Elina tyckte om det!:)

Men hoppas att ni har en bra dag i alla fall! Nu ska jag fortsätta sova..

Kram kram
Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0