Lördag

God morgon på er!
Hoppas att lördagen vart strålande så långt!
Här har den precis börjat! Åt precis en god frukost och är redan på mycket bättre humör än igår! :)
Idag verkar bli en största delen jobb-dag för min del... är ledig 3 timmar mitt på dagen så då ska jag väl försöka få lite gjort i alla fall!
Ikväll kommer Marika hem!! Weiihoo :) Jag döör efter att få höra allt som hon har vart med om!!
Vi funderade på att dra ut och ta några drinkar hela gänget senare ikväll! blir nog kul :)

Kram så länge!
Karin

Kommentarer
Postat av: sofie eriksson

Tusen tack till er :) Ska kolla vad jag vill ha så mejlar jag efter det!
Desamma!!
Kram

2008-05-03 @ 19:48:12
URL: http://lillasoffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0