Hawaiibrudarna är hemma!!!

Nu har de landat!!:D De ringde för ett litet tag sedan och då satt de fortfarande i planet men de är nu i LA igen!!:D Jag skulle ju egentligen åka och hämta upp de på flygplatsen ikväll men jag var tvungen att jobba sent när värdföräldrarna är borta... Men klockan är ändå efter tio på kvällen... Men imorgon MÅSTE vi ses!! Jag har ju saknat de så mycket. Så vi får hoppas att de har bra scheman imorgon så vi får mycket tid tillsammans så de kan berätta allt de varit med om.

Nu har jag precis lagt mig i sängen och sitter nu och väntar på att brudarna ska komma hem och logga in på MSN så vi kan ha vårt dagliga MSN-möte, det har jag saknat!!

Kram
//Marika

ps. Det kommer säkert en uppdatering från hawaiibrudarna här på bloggen också så fort de kommer hem till ett fungerande internet. De beställde ju internet på hotellrummet men det fungerade inte!! Och de fick ändå betala för det!:( kasst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0