Gossip Girl

Ääntligen!! den 21a maj började Gossip Girl sändas igen efter strejkpausen, men jag har av olika anledningar missat de första avsnitten, men ikväll fick jag i alla fall se min favoritserie!!:D Det är mycket som har hänt men jag ska inte vara elak och avslöja allt för er svenskar.. Men jag kan i alla fall säga att en ny tjej vid namn Georgina (Michelle Trachtenberg) dyker upp och då händer det grejer ska ni veta!


Vanessa och Nate

ps. en amerikansk kompis till mig var i New York förra veckan (hon är kompis med Jessica Szohr som spelar Vanessa i serien) och då hade hon vid ett tillfälle blivit kysst av ingen mindre än Chace Crawford som spelar Nate!!!!!!!!!!!!! snacka om att vi är lite avundsjuka...

oops nu råkade jag avslöja lite av vad som händer i GG genom den här bilden.. men det var den ändå jag hittade med både Vanessa och Nate....

Kommentarer
Postat av: emma

jag tror de flesta följer denna serien från
USA :) jag gör det iallafall :)

2008-05-06 @ 09:50:35
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: anna

jag föjer oxå serien...

2008-05-06 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0