Good Moooring

Hallå där!

Hoppas att allt är bra med er!
För första gången under mina 9 månader här så försov jag mig i morse!! Måste vart sjukt trött eller nått, för i vanliga fall är jag väldigt lättväckt! Vaknade i alla fall av att Isabella (3år) stog och knackade på min dörr, PANIK! haha, på med kläderna och springa in i huset! Som tur var så blev jag inte jätte sen ändå....

Nu måste jag packa upp min resväska från Hawaii! Phu, kom hem till ett välstädat rum, men nu ser det ut som en bomb slagit ner igen... Och jag som får fin-besök idag! :)

Ne nu ska jag sätta lite fart här!

Puss och Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: amanda

ni borde lägga ut lite bilder från hawaii :)

2008-05-22 @ 20:57:59
Postat av: Linneea

Jaa visst var den söt!? är helt kär i den :) hehe. jättesnällt om ni håller lite utkik, vill sååå gärna ha den! är det några problem annars att köpa den på ebay? har aldrig köpt nåt därifrån innan nämligen :) om ni vet. hehe kram

2008-05-22 @ 21:50:37
URL: http://linneal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0