Godmorgon godmorgon!

Nu är jag lämnad ensam här i LA, för några timmar sedan lyfte planet till Hawaii för Matilda och Karin. Eller ja, ensam och ensam, det kan man nog aldrig bli i en stad med över 14 miljoner invånare... Men veckan kommer nog ändå gå rätt fort, jag har nästan planerat klart min helg, återkommer om det lite senare...

Den 30nde maj har ju Sex and the City the Movie premiär här på bio, men ni missade väl inte att världspremiären var igår!:) Den ägde rum i London och såhär såg gänget ut då:

Filmen om "Sex and the city" hade premiär i London igår.




Kritiken för filmen har inte varit den bästa.. Men vi tänker ändå se filmen så fort den kommer ut, mycket pga de 81 olika klädombytena som Carrie ska hinna med på 2 h och 20 min!!!;)

Nu ska jag dra till gymmet!
Ha en bra dag!
Kram
//Marika

Kommentarer
Postat av: lille lille e

Tja tjejer! Alltså, det är helt sjukt vilken konstig känsla det är att sitta här hemma och läsa er blogg nu efter resan. Det har blivit en helt annan grej att läsa nu när vi liksom har varit där och sett allt (ellet tja, en del) IRL. Nu är det typ såhär: åh, en såndär popcornpåse har jag med ätit ur eller åh, jag känner igen de där borden med små hål i, de är på urth caffe.. Det är på RIKTIGT! Åh, vad galet mycket jag längtar tillbaka alltså. Vilken upplevelse det var, tack för att ni gjorde den verklig och till ett minne för livet!

Ha det grymt på Hawaii Matilda och Karin och du får ta hand om dej "där hemma" Marika.
Kiss Emma

PS: Jag hejjade också på Brolle, Marika! Skit att den där andra nöten vann..

2008-05-13 @ 20:15:19
URL: http://emmanea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0