Full rulle!

Idag har jag och Elina vart och tränat med PT Brandon! Phuu.... Fast finns det något bättre än att ställa sig i duschen efter ett riktigt långt och hårt träningspass?
Tyvärr så jobbar jag stort sett resten av dagen idag... Så Elina ska ge sig ut på egna äventyr! Ikväll ska vi i alla fall hitta på något, troligtvis gå ut och äta någonstans :) Hoppas att M&M också kan följa med! Vi har inte ens hunnit visa Elina till favoriten Cheescake factory än, så det lutar nog åt det...
Igår kväll gick vi en promenad till Westside Pavillion (ett mall som ligger nära mig) och självklart sprang vi på rean inne på Vicorias Secret! Yeah! älskar att shoppa deras underkläder till H&M priser :P

Ne, nu måste jag fixa mig iordning!

Puss och Kram
Karin


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej.. tänkte bara höra hur mkt ni får lägga ut på att ha personlig tränare liksom? eller för det har ni va? hehe... KrAm.

2008-05-28 @ 09:00:54
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0