Filmkväll

Oj oj, det här tog längre tid än jag trodde. 5.30 åkte jag, mitt aupairbarn, hennes kompis och hennes kompis päron till Howard hughes (ett utomhusmall) för att vi skulle kolla bio. Men före bion skulle vi visst käka, vilket tog ca en timme och efter det så började inte bion förrän 8.30, men som tur var så finns det ett Nordstrom Rack på det här mallet och där kan man spendera timmar om man vill och även hundratals dollar.. Nu hade ju jag lovat mig själv att jag ska spara den här veckan eftersom jag gick lite över min budget förra veckan hrrm.. Så som tur var så var vi inte så länge på Nordstrom Rack, men alla som åker till USA ni MÅSTE till Nordstrom Rack!! En massa märkeskläder, smycken, väskor, skor, resväskor osv för jättebra priser!!:D Sånt gillar vi!

Till slut kom vi iallafall in på bion, vi såg Indiana Jones och ni fattar inte hur avundsjuk jag var på alla som kollade Sex and the City ikväll!!! Köerna var hur långa som helst till den filmen även om de hade hur många visningar som helst ikväll.. Men men det ska väl inte dröja länge innan vi ska se den! Vill ju helst se den med mina brudar.  Indiana Jones var helt ok, jag jobbade ju ändå så..

Imorgon hoppas vi på varmt väder för då tänkte vi (jag, Karin, Elina och Ida) ligga och slappa på stranden i Santa Monica!:) Det blir mysigt!

Nee nu ska jag sova, ha en bra dag i Sverige!:)
Kramar
Marika

Kommentarer
Postat av: hejhej

Hur kommer ni in på klubbar och så ? är det inte 21 års gräns i USA?

Hare :)

2008-05-31 @ 12:33:13
URL: http://haringetattgora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0