Elina goes Cali

Ja nu är vi tillbaka hemma i LA igen! Med mycket blandade känslor....
Men LA är sig likt, och nu är vi redo att göra gatorna osäkra igen! :)

Imorgon får jag Sverige-besök!
Kan knappt fatta att det är sant! Min super gulliga kompis Elina kommer och hälsar på mig! Ska bli helt underbart! Det är den första som jag kommer träffa som jag kände innan jag åkte hit (förutom min familj) sedan jag lämnade Sverige! Elina har redan tillbringat lite tid i NY nu hos våran kompis Ida, och flyger imorgon alltså vidare till mig i LA :)

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på Elina här.... men så insåg jag att jag inte har några bilder som är nyare än typ ett år, så ni får se bilder imorgon eller på fredag istället :)

Puss och kram
Karin

Kommentarer
Postat av: NADIA

Oh, gillade din header!

2008-05-22 @ 04:58:24
URL: http://zoegaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0