Dagen efter!

Godmorgon bloggen!

Jag ser att det inte har blivit så mycket uppdaterat här.. det är kanske dags att berätta om igårkväll!
Vi hade faktiskt en himla lyckad kväll. Vid åtta tiden åkte jag & Marika hem till Karin för lite preparty. Vi gjorde oss iordning, drack en drink, snackade lite skit och tog ett par bilder innan vi sedan drog vidare in till Hollywood. Planen var att gå ut på GOA!

image519
Kan ni förstå att tjejerna blev förvånade när jag kom till förfesten med en systembolagspåse.. det var ju ett X antal månader sedan de fick se något sådant. (Påsen var kvarglömd i mitt rum från mina tjejkompisar som precis vart på besök från Sverige, det blev ett självklart partyt-trick att packa ner drickan i den påsen).

När vi var redo att dra in mot Hollywood såg vi ut så här:
image520
image521
image522

Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Tess

Looking good!! =)

2008-05-09 @ 22:10:19
URL: http://theinsiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0