Vad händer i Melodifestivalen!?

På något sätt kom jag idag in på veckorevyns hemsida och såg då några frågor gällande melodifestivalen som ju är i full gång i Sverige. Men jag fattar ingenting, Sibel? hur kunde hon komma med? alltså jag har inte ens sett melodifestivalen så jag kanske inte ska säga så mycket, men när jag läste vilka som var med så fattar jag ingenting!?:s Hur kunde dem komma med? Vem var bäst på melodifestivalen och vilka sög? Vi behöver få riktiga uppdateringar från er där hemma! För det enda vi vet säkert det är att Björn Gustavsson var absolut bäst!!!:D Vad skulle vi gjort utan honom är ju den stora frågan?

image198

Kommentarer
Postat av: K

björn är det enda som behövs! det är därför alla jag känner följer melodifestivalen..

2008-03-12 @ 07:19:21
Postat av: Johanna

Älskar Björn! bortsett från han har Melodofestivalen vart kass iår...

2008-03-12 @ 07:47:41
Postat av: Ida

Björn skulle ha vunnit hela melodifestivalen om han fick vara med! Han är guld!

2008-03-12 @ 11:05:23
URL: http://idalindberg.blogspot.com
Postat av: Anna

Här har ni en bra sida ni kan kolla in för att hålla er uppdaterade!:) Grym blogg!

2008-03-12 @ 16:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0