Torsdagens citat

Dagens citat kläckte Marika idag när vi satt och fikade på Urth Caffé. Alltså, detta kan nog bara Marika slänga ur sig....

- mmm, vilket gott kaffe!! man känner verkligen att detta är kvalité! mmm... egentligen vill jag bara dricka upp allt på en gång!

Hahaa, japp, Marika såg så dödligt seriös ut att jag höll på att vrida mig av skratt! attans att man aldrig kan få med sånna där saker på film! ni förstår inte hur kul det lät! (nu när jag läser det låter det ju faktiskt inte alls kul) Jag skrattade såg jag höll på och dö i alla fall!

Nu blir det bed-time för mig! har många stora frågor att sova på inatt... bland annat vilken av dom där väskorna som jag ska ha... ;)

God morgon på alla er i Sverige!
God natt LA!

Puss och Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0