sjuk :(

Usch va trist! Jag är sjuk :( jag blir nästan aldrig sjuk och så nu helt plötsligt känner jag mig super hängig och har jätte ont i halsen... Jag har inte tid att vara sjuk nu!! de kunde nog inte ha kommit mer olägligt känns det som... fast nu när jag tänker efter kan jag inte komma på någon tid framöver (dom närmsta 6 månaderna) som jag skulle ha tid att bli sjuk på... Händer så mycket här hela tiden, och att vara sjuk är lixom inte inplanerat i det!
Aja, bara att göra det bästa av situationen och hålla tummarna för att jag mår finnemang till helgen igen! :) Har ledigt hela helgen så då vill man ju inte ligga hemma och tråka... sedan har jag hört rykte om att det kommer fin-besök också och det vill jag inte missa!
Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på någon film!
Blir i vilket fall som helst jobb imorgon på morgonen så det är lika bra att jag inte somnar allt för sent...
Ändå har jag en känsla av att de kommer komma upp fler inlägg här ikväll ;)

Kramar Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0