Onsdag

Hallå där!

Sitter här och småskrattar åt föregående inlägg! Ibland kan man undra vad folk tänker med...

Dagen idag började med en skön joggingtur runt parken, trodde dock inte att det var såå varmt ute i solen idag som det faktiskt var! phu! jag höll nästan på att flyta bort...
Som vi sagt 1000 ggr innan, Tiden verkligen bara springer iväg här! jag kan inte fatta att det snart är april.... i mitt  huvud är det fortfarande januari ju! Känns som om det är måndag och fredag hela tiden! nästan så man får lite panik...

Fick förresten höra att några av våra MTV kontakter är i stan igen! Hoppas dom har något kul på G för oss :)

Nu måste jag städa lite här...

Puss och Kram så länge!
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0