Ny telefon, HJÄLP!!

Nästa inköp för mig (Marika) måste bli en ny mobiltelefon. Jag måste bara ha Motorola razr RED! Mest för att den är så snygg (jag måste faktiskt erkänna att jag inte läst om funktionerna så noga). Men jag har haft en Motorola razr förut (som jag iofs tappade bort för ungefär ett år sedan när den bara var några månader gammal).. hmm jag är nog inte den som ska ha så dyra telefoner.. Den telefonen var till och med Dolce & Gabbana Edition för 5000 spänn... Men här i USA kan jag nog få tag på en Motorola RAZR betydligt billigare.. För jag måste i alla fall ha en ny telefon för batteriet på min gamla är verkligen KASST!! Men nu behöver jag lite hjälp! Vad är det det ska heta för att mobilen ska funka i både USA och Sverige?? Quadband, trippelband osv??:s Väldigt tacksam för svar!!:)

image256

Den här telefonen är också bra att köpa för en del av pengarna går till att motverka AIDS osv... Den är en del av inspi(red)-kollektionen.

image257
Min förra lilla skatt... saknar den.

Kommentarer
Postat av: Simon

Trippelband - Beteckningen innebär att utrustningen kan nyttjas i alla länder som erbjuder GSM inklusive USA.

2008-03-21 @ 14:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0