mys pys i parken

Heej!

Åh vilken härlig eftermiddag jag har haft! alltså, vi har nog sagt detta en del gånger de sista, men ibland måste man bara älska sitt jobb!
Jag och "min" 3-åring gick till parken för att ha picknick och leka, och oj va mysigt vi hade! När hon hade fått sitt snack så ville hon leka i lekparken, så där kunde jag ligga på en filt i gräset och sola... hur skönt som helst! Sedan blev det coffe bean och iceblended för oss! yummi! :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen!
måste även försöka styra upp en outfit för ikväll... hade egentligen tänkt att jag skulle hinna shoppa något nytt, men tiden räckte inte till riktigt...
Vi lägger i alla fall upp en "kvällens-outfit" senare så då får ni se hur det gick!

Hoppas att ni har en toppen kväll!

Puss och Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0