Matilda i Mammoth mountains

Jag har som sagt lämnat LA och Karin&Marika för en veckas skidsemester i Mammoth. Här är det strålande sol och jättevackert. Det är häftigt att man kan sätta sig i bilen och köra norrut i några timmar och då lämna LAs sommarvärme bakom sig för att åka till världens vinterland. Kalifornien har ju verkligen allt man kan önska sig!

Här bor jag i ett jättestort hus tillsammans med min värdfamilj. Jag har eget rum och toalett på övervåningen medan de andra sover på nedervåningen. Känns helt okej det här! :) Jacuzzi har vi också! Gött efter en hel dag i skidbacken!

Det känns jättekul att se snö igen, det var ju ett helt år sedan för mig, och jag har redan hunnit med att bygga en snögubbe! :) Denna kyla som infinner sig så fort solen går ner har jag inte kännt på ett år heller. Jag hade nästan glömt bort att det kunde vara så kallt så att det känns i näsan när man andas! :)

Nu ska jag sova så att jag orkar upp tidigt till backen imorgon! Mer uppdatering kommer imorgon.. fortsätt följa Karin & Marikas äventyr i LA så länge! Jag saknar redan dom brudarna! ♥ /Matilda

image244

Kommentarer
Postat av: america

men guu va söt snögubbe du har gjort matilda!!;D

2008-03-18 @ 06:25:30
Postat av: america

men guu va söt snögubbe du har gjort matilda!!;D

2008-03-18 @ 06:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0