Lite bilhistoria!

När vi nu ändå är inne på ämnet bilar så kan ni ju få höra min (Marikas) bilhistoria sen jag kom hit. Det började med en riktig pärla, min BMW 325i, 06a till och med!;) En riktig liten raket som var så oerhört rolig att köra på Los Angeles freeways.

image318


Sedan (efter fyra månader) hade jag familjens Toyota Prius några månader. Den var inte helt fel den heller eftersom det är en hybridbil, så bra för bensinräkningen som ändå blir på tok för hög varje vecka!! Man kör så otroligt mycket bil här. Den gick också väldigt tyst, så ibland visste man inte om den var på eller inte (men det är en annan historia hehe;p). En 06a den med btw.



Nu för några veckor sedan så har jag ju alltså fått min lilla söta Chrysler PT Cruiser, som ni kanske såg i ett annat inlägg. Det är en lite rolig bil, rätt ny men ändå inte alls samma känsla som mina förra bilar, det går inte ens att jämföra!! Men jag tycker den är lite söt, men hoppas ändå på att få tillbaka Toyotan, bensinräkingarna tar död på mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0