Lite bilder från kvällen!

Ja, som Karin precis skrev så hade vi en jättemysig kväll på jobbet:) Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra så att vi inte kan träffas oftare med "våra" barn, mitt i veckan osv... 

Före bion gick vi en runda på American Girl Store ( en sjukt stor dockvärld där de har ALLT för dockorna, hårfrisör, doktor, bio osv, detta kräver en låång förklaring).

image270
  Karin och Izzy på American Girl Store, Izzy hade förstås med sig en av sina American Girls.

image271
Izzy och Marika på bion.


image272
Glada tjejer vid fontänen!:)

Efter detta spelades det även innågra filmer som nog kommer snart, sedan gick vi en runda på Nordstrom och Abercrombie & Fitch (där det f ö var riktigt party hehe;)). Perfekt att Izzy också älskar solbrillor, skor, parfymer, bio och latte!;) Kan man ha en bättre dag på jobbet?;D

Nu ska jag snart försöka sova, ska upp ganska tidigt imorgon även om det är lördag för jag ska jobba några timmar på morgonen, eller jobba och jobba, jag och Izzy ska till en park och gå på "Easter Egg Hunt":) Sen får vi se vad jag och Karin hittar på!:)

Natti natti!!

Puss & Kram /Marika


 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha jag har faktiskt haft en American Girl en gång i tiden, har nämligen bott i SIngapore och där fanns det massvis med sådana ;)

2008-03-23 @ 16:53:36
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Molly

Jag har 4 (snart 5) American Girl dockor. Det är väl Julie Albright hon har? Har du fler bilder på Julie?

2011-06-30 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0