Godnatt!

Nu har vi haft vårt lilla msn-möte ikväll, alla på olika ställen, Matilda uppe i snön i Mammoth, Karin inne i Beverly Hills och jag (Marika) i Manhattan Beach. Det är sjukt vilka kontraster, jag tog min morgonrunda på stranden samtidigt som Matilda åkte skidor eller byggde en snögubbe. Och hon är bara några timmar härifrån.

image258
Här spenderades min morgon/förmiddag samtidigt som Matilda var uppe bland snöklädda toppar!:)

Under mötet bestämdes i alla fall att jag och Karin ska träffas imorgon (båda två börjar äntligen lite senare imorgon) och ta en runda på Melrose ave, Robertson och så blir det en fika;) Det kommer bli mysigt!:)

Nu ska jag försöka avsluta mötet och kolla ett avsnitt av Entourage innan jag somnar!:) Älskar verkligen det, och bättre blir det när jag hittade hela Entourageboxen här hemma;D

image259

Så god natt på er nu alla!:)

Puss & Kram /Marika

Kommentarer
Postat av: Linda

Entourage-box, mumma...!

2008-03-21 @ 14:30:46
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0