Easter party at Bonnies house, hahaha....

Ja, kan inte annat göra än hålla med Matilda. Vilken busy dag!
Jag och Marika åkte hemifrån mig innan nio imorse, och jag åkte därifrån nu! (nu är klockan halv tio på kvällen).
Vi började dagen med alla förbredelser inför påskfesten, åkte och handlade, köpte blommor, fixade med mat osv osv. Sen var det ju som vanligt här i USA, har någon sagt att gästerna kommer två, så blir det snarare klockan tre... Så vid tretiden började det droppa in folk! Vilken härlig blandning av människor! skådespelare från England och Australien (var av en was to die for), managers, agenter, assistenter, babysitters (vi, haha), barn, grannar, osv. Efter att vi hade ätit blev det dags för egg hunt (jag och Marika gömde 66 stycken ägg i trädgården som vi tidigare hade fyllt, okej, kanske inte alla, men måånga). Barnen sprang runt som yra hönor tills dom hittat alla (hoppas vi) äggen. Jag känner mig nästan helt fullproppad av allt skvaller som jag har snappat upp idag! Kan kappt minnas allt kul som jag har hört! En intressant sak som jag inte visste var dock att Kate Moss är född i Texas, jag har alltid trott att hon är från England! till och med en av de engelska skådespelarna var helt säker på att hon var från England, men vi fick bevisat motsatsen...
Ja, det har vart en helt sjuk kul dag med massa kul folk!
och Btw, haha bara för att man är framgångsrik skådespelare så betyder det inte att man är bra på guitar hero... hahaa!

Tyärr var vi dock så upptagna med allt som hände idag att vi inte fick tagit ett endaste kort! lite dåligt av oss...

Hoppas att ni också har haft en toppen helg!
Vi kan inte beskriva hur glada vi är över att Matilda är tillbaka i LA igen! Även om tiden springer iväg fortare än någonsin här så har vi hunnit sakna henne massor! ♥

Nu pågår det en störd masskonversation på msn (tror vi är 6 stycken...)

Hörs igen imorgon! åter till vardagen...

Pussar och Kramar!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Vadå Kate Moss från texas? Nej nej nej nej.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kate_Moss

Addiscombe, Croydon, England är listad som födelseplats.

Har nyss hittat till er blogg och sitter nu och läser igenom hela :)

Ta det lugnt! :D

2008-03-27 @ 04:59:23
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0