Desperate housewives inspelning

I veckan var jag (Matilda) på universal studios med mitt Sverigebesök Arash&Victor. Eftersom att jag har varit där tidigare och redan sett allting, såg jag mest fram emot att få åka den guidade turen genom desperate housewives gatan. Den kan man ju aldrig se för många gånger. Men när vi väl kom dit var gatan helt avspärrad och guiden var tvungen att stänga av sin mikrofon för att inte störa inspelningen som pågick innanför avspärrningen. Då var det oerhört svårt att låta bli att hoppa av tåget, springa rakt in genom avspärningen och ge Eva Longoria en stor kram, det kan jag lova er. Så nära, men ändå så långt bort!
image199
Närmare än så här kom vi inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt ändå :)

2008-03-12 @ 07:13:55
URL: http://bournetobe.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan va niice , åhå, vill oxå se henne ;p

2008-03-12 @ 15:08:58
URL: http://www.n3lli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0