Brev till Linköping

Idag fick jag veta att min balklänning, som jag tidigare har tipsat om här i bloggen, är såld till en bloggläsare i Linköping. Det är min mamma som har sköt försäljningen hemifrån Sverige och hon vet hur mycket jag tycker om den där klänningen:
"Hon blev nästan lite tårögd när hon såg sig själv i spegeln med klänningen på. Då sa vi till henne att du ville att en gullig tjej skulle ha klänningen och att vi ska berätta för dig att hon verkligen är en gullig tjej!"

Efter att ha hört det är jag helt säker på att det inte kunde ha blivit en bättre köpare. Nu vill jag bara berätta för dig  (eftersom jag hoppas att du läser det här) att jag tycker det är så kul att du tycker lika mycket om klänningen som jag gör. Och att jag hoppas att du får en underbar kväll med den! Den förtjänar en rejäl fest! :) Massa kramar till dig /Matilda

Kommentarer
Postat av: Karin

hej :) åh, det är så sant att jag blev tårögd. den är ju helt underbar! kollar på den varje dag nu i garderoben :D tack för att du ville sälja den, för en bättre klänning kunde jag inte få! tack också för en spännade blogg :) jag är helnöjd. Kram karin!

2008-03-24 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0