Bilar, bilar, bilar

Jag märker nu att det blev väldigt mycket snack om bilar här på bloggen idag. Men bor man i LA så blir ju snygga bilar en vardag också, så det är väl inte så lustigt att vi tar upp just det ämnet.

Nu är det snart inte bara Marika som har en ny bil. Min gamla ford har börjat krångla ordentligt och är verkligen inne på sina sista resor. Det verkar som att min värdpappa ska fixa en ny bil till mig redan i helgen. Jag hoppas att han har bra smak.. helst vill jag ju ha en cab.. och då ska det förstås vara en bubbla.. och om det nu blir en bubbla så måste den självklart vara rosa.. eller beige.. eller vit. Jag vet att det redan kryllar av såna bilar i LA, men jag tycker de är sjukt snygga!
image315
Hoppas nu att min värdpappa har samma smak som mig.. :)
Det ska bli väldigt intressant att se!
/Matilda.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, helt rätt Matilda! det gäller att satsa stort! kanske blir det en bil som fungerar denna gången i alla fall, jag håller tummarna! ;)

2008-03-28 @ 03:28:06
URL: http://livingla.blogg.se
Postat av: R

Hm, det var nån som sa nåt om en röd sportbil?!

2008-03-28 @ 20:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0