Bästa shoppingen i LA!

Vi har blivit ombedda av er läsare att berätta var man hittar den bästa shoppingen här i LA. Vi kan ju såklart bara dela med oss av våra egna åsikter, men självklart har vi hittat våra favorit ställen!
Det bästa av allt är att det finns så himla mycket shopping. Precis överallt. Och vi har väl egentligen en massa favoritställen.

Beverly center: ett stort trevånings-mall i Beverly Hills med en blandning av allt från H&M till Dolce & Gabbana. Det är nog blandningen vi gillar där och förståss att det finns så himla många affärer. De har faktiskt till och med en J.Lindeberg affär!

Melrose & Robertson: Två kända shoppinggator där det mesta är i den högre prisgruppen, så som Marc jacobs och Lisa Kleine. Vi gillar Kitson & american apparel skarpt!

Rodeo drive: Otroligt härlig shopping, även om det för det mesta bara blir fönstershopping..

Century City är en annan galleria vi tycker om. Och ibland kan det vara mysigt att gå ett varv på 3rd street i Santa Monica. Jaa, vad sjutton.. det enklaste svaret är att det finns så himla mycket shopping att man aldrig skulle ha tid att tröttna på något! :)


/Living LA!


Kommentarer
Postat av: Julia H

Jag har ännu inte kommit in i matchningsfasen. Ska skicka in bilder av mig och kopia av körkort, SEN drar det igång. (Har bokat intensivkurs och uppkörning nästa vecka, får se hur det går).

Jag har tidigare sagt att jag INTE vill till NYC, Florida eller Kalifornien. För jag tror inte att jag skulle passa in där. Men om det är där min "drömfamilj" bor, så åker jag dit iallafall.

Jag har skrivit ner några frågor som jag tänker ställa till potentiella familjer, typ om scheman, aktiviteter, tidigare au pairer, bil, regler, etc. Har kollat runt rätt mycket på andra bloggar och forum och lärt mig en hel del. En del positivt, en del negativt. Men det är väl så livet som au pair är? Give and take?

Många kramar till er alla!
Julia

2008-03-27 @ 06:33:50
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0