Vegas baby!

Jag ser att Marika redan har skvallrat om att jag och min familj akte till Las Vegas idag! :) Och nu ar vi framme.. i ett otroligt stort amerikanskt hus. Det ar min mammas svenska barndomskompis Marie och hennes man som bor har. Marie akte namligen ocksa till USA som Au Pair nar hon var ung.. och sa blev hon kar och ar kvar har an idag! (Gissa om min mamma har varit orolig for att samma sak ska handa for mig!! :) ) Marie bor iaf i ett otroligt stort och fint hus har i Las Vegas, vi har till och med fatt ett varsitt sovrum alla i familjen. Sa nu ska vi stanna har i en vecka.. och bara njuta! 


Nu ska jag vara lite social igen, men jag har ju tillgang till dator har sa jag kommer uppdatera er ordentligt om var lilla resa! Ha det bra tills vi hors igen! 

Kram Matilda.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska gå på univesal studios imorgon, hoppas det blir roligt :)

synd att vi inte var på rodeo drive samma dag, ar där idag och tittade. köpte faktiskt en väska :)



kra

2008-06-27 @ 07:52:13
URL: http://moberg.devote.se
Postat av: Karin (Living LA)

Skönt och höra att allt är bra gumman! Saknar dig redan här! :) Hälsa Las Vegas och familjen från mig! PUSS

2008-06-27 @ 08:02:10
URL: http://livingla.blogg.se/
Postat av: Matilda (Living LA)

Jag saknar er ocksa!! Las Vegas ar verkligen grymt.. men det skulle varit annu battre om vi brudar hade varit har tillsammans! ;) Parteeeey! Hoppas allt ar bra hemma i LA. Puss till er alla fyra! (L)

2008-06-28 @ 08:04:19
URL: http://livingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0