jobbardag

Var länge sedan jag vart så sjukt trött som jag vart idag! Att gå upp imorse var inga problem, och ända fram till 3 tiden så var jag faktiskt ganska pigg! Men sedan började det gå utför! haha, vid 6 var jag helt färdig för sängen! Har i och i för sig haft en ovanligt "jobbig" jobbardag idag. Vanligt vis så har vi ju ett break mitt på dan, men idag har jag "streckjobbat". Typiskt att de skulle vara så just idag! haha

Mitt fina bildspel som skulle komma upp igår kom visst aldrig som ni kanske märkte... Sorry, men Klant-Karin glömde såklart att ladda batteriet på kameran som just då bestämde sig för att ta slut! Så det blev lite si och så med bilderna... men början av dagen kan ni ju i alla fall få se :)

Till skillnad från Matilda och Marika som har besök här, så har ju jag faktiskt bara jobbat...


På morgonen gick jag hela den långa vägen till jobbet...


 


På vägen fick jag flytta på en cyckel....



När jag hade slutat kom Marika och Petra och hämtade upp mig :)



Vi tog en promenad på Rodeo dr




Jag shoppade på Vercace och Tiffany´s! ......NOT, även om jag drömde lite om att jag gjorde de....

Lite Sale på Victoria´s secret blev det i alla fall!




Gick förbi några fina blommor och en fontän....

Blev kissenödig och sprang in på Beverly Wilsheire Hotel (Pretty Woman hotellet), Ska man kissa vid Rodeo dr, så kan  man lika gärna kissa fint...



Hann med en titt på Pretty woman manuset innan det bar av hemmåt



Väl hemma igen började det otroligt krävande jobbet... Phu, tre shower av någon dålig tecknad serie! De ni!

Och kvällen hade ni ju redan fått sett lite bilder från :)

Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: Sabina

gud vad fint det är där! JAG VILL OCKSÅ DIT!

2008-06-27 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0