Petra på besök

Jag har varit rätt duktig på att uppdatera sedan Petra kom hit till LA. Förklaringen är helt enkelt att det har varit så underbart att få träffa henne igen att bloggen har hamnat högt upp på listan. Men mycket har vi hunnit med, och här kommer lite bilder på det:

Ps. Till skillnad från Matilda så har vi (Jag och Petra) inte kört lika långa sträckor över LA eller varit på så många olika platser, men vi har hunnit med mycket ändå och det bara på EN dag, det ni!;) ds.
Vi har varit på väg till stranden


Vi har räddat vattenflaskor i nöd


Vi har boogieboardat i vågorna


Vi har spanat efter människor i nöd


Vi har scootrat


Vi har scootrat sittandes


Vi har scootrat på ett ben!!

Vi har gjort andra crazy konster på scootern


...och slutligen har vi myst med frukt och chokladdopp framför Anders i Allsång!:)

En toppendag helt enkelt! Livet är bra gött!
Kram på er så länge!
//Marika och Petra

Kommentarer
Postat av: En tredjedel

Bra jobbat tjejer! är så sjukt stolt över er! Att ni hann med allt det där på en dag är ju helt otroligt! Livet i Manhattan Beach måste vara så underbart.... men men... vad är väl en bal på slottet! Här sitter ju jag... i Beverly hills och bara drömmer... HAHA! Lots of love for u :)

2008-06-25 @ 07:55:33
Postat av: lillahytter hohia

vad kul ni verkar ha det:D läckra shorts petrahade btw ;) här i sverige har det hänt mycket skall ni veta, när jag och tove var ute och gick så vadrade vi förbi datavaruhuset.. och DÅ, fick jag för mig att köpa rengöring till min dataskärm för 130 kr!!! hahaha. Kanske lite onödigt, men nu är den skinande ren;) var snäll och anteckna detta tjejer, för visst var det intressant ;)och JUSTE, vi såg scenen där ola ska uppträda, hahahhaha!!! ojoj hejdå brutttor ska sluta svamla nu

2008-06-25 @ 13:27:52
Postat av: arash

fyfan vad gott det sista såg ut!!!



(br)

2008-06-26 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0