Sandra Bullocks Charity

Igår var jag ju på ett Charity Event i Santa Monica. Organisationen som samarbetar med Sandra Bullock (som också var där) jobbar för att hjälpa barn med HIV/Aids i Afrika. De har startat barnhem osv där de tar hand om barnen. Festen som ägde rum i poolområdet på ett lyxhotell på Ocean ave var verkligen jättecoolt designat. Det är jättesvårt att förklarara utan bilder men det var i alla fall näckrosor som flöt omkring i glasskålar i poolerna, ljus och spots runt palmer och i poolerna, öppen bar, servitörer som gick runt med kycklingspett (och jordnötssås;)), lamm-och grönsspett osv... En massa roligt folk och en kul måndagkväll helt enkelt:) Även om det kom lite oväntat då jag fick ett telefonsamtal om festen klockan sju och att det var uppklätt som gällde, "klä dig så fint du bara kan!!". Mina värdföräldrar var då ute och käkade och jag var hemma med barnen helt osminkad och oförberedd.. Men så fort de kom hem kring åtta var jag redo att sticka iväg med min lilla Cruiser!;)

Jag ska se om jag kan hitta några bilder, annars får ni försöka föreställa er hur det såg ut, även om det är svårt...

Ni kanske hade förväntat er en bild av Sandra Bullock, men det var några andra som ville ta en bild med henne men hon sa då "This is not about me, this is about the work that we do", vilket i och för sig är sant...



//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0