Mera skor!!



Äääntligen fungerar det att ladda upp bilder igen!! I söndags var vi ju i Santa Monica och gick bla på en massa second handaffärer på 4th st. Där kan man hitta mycket ska ni veta, men man måste ha TID att orka gå igenom allt.. Jag som redan är riktigt orolig över min övervikt i väskan hem gjorde det jag inte skulle göra!! Köpte skor!!!  Men vem kan motstå de här härliga Michael Kors-skorna?!?! De var till och med jättesköna att gå i, och jag har faktiskt sökt efter ett par svarta skor med klack... (ursäkterna för att jag skulle tillåta mig själv att köpa de är många hehe) De här skorna var inte precis de billigaste i affären men otroligt mycket billigare än nya och vem bryr sig i att de är lite slitna under sulan?



//Marika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. Är shoppingen billig i Los Angeles? Får man mycket för ungefär 5000 kronor? :) Tacksam för svar!

2008-06-13 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0