Lite snabbt om de senaste dagarna

Det har varit fullt upp de senaste dagarna för mig och Petra! Vi har stuckit iväg tidigt på morgonen och kommit hem sent på kvällen så vi har inte hunit lägga upp några bilder. Här kommer i alla fall några bilder från slutet av veckan.


Vi var på Nordstrom Rack och hade lite problem med att vi ville ha på tok för mycket kläder, såhär såg år vagn ut EFTER att vi hade prövat allting och sorterat bort hälften...


Vi kan ju inte ha sverigebesök utan att ta med de till våra polare på Juicyaffären på Rodeo Dr!:P


Igår (lördag) käkade vi jättegod sushi på en sushibar. Efter det åkte i och hämtade upp Karin som hade jobbat lite under kvällen och tog en mysfika på vårt favohak Urth Caffé.

Efter fikat hade vi  lite överenergi (klockan var runt tolv på natten) så vi gick en promenad på Rodeo Dr och stannade på Beerly Wilshire för toalettbesök där vi träffade på Natalie Imbruglia.

OCH igår färgade jag håret, spännande va!??! Jag är ju egentligen blond men har haft brunsvart hår de senaste åren, men nu är det en färg som jag aldrig i hela mitt liv har haft!! Bild på resultatet kommer snart, ni får nöja er med en Star Warsfrilla hehe


Kramar
/Marika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0