UCLA vilken grej



Vi överlevde vår nya kurs vi började ikväll! Blir inget glidande igenom den kursen inte... Shit, där var det ord och inga visor! Men allt verkade faktiskt väldigt intressant så det var kul :) Väldigt stor skillnad från min förra kurs på UCLA dock!
Måste bara tillägga en sak för alla er som inte känner till så mycket om UCLA. Campusområdet där uppe är som en labyrint! Så sjukt stort! går inte att beskriva! Tur att jag hittade där, annars hade nog jag och Tilda aldrig kommit fram! Minns att jag letade efter min byggnad ca 40 min första gången jag var där, och då hade jag ändå karta och visste på ett ungefär vart de låg...


En del av UCLA campus

/Karin

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad är det för kurs ni läser och hur funkar det?

Kostar det något?Tack för en grym blogg!!:)

2008-06-25 @ 13:22:41
Postat av: Living LA

Svar Camilla: Vi läser en psykologi kurs! Väldigt intressant faktiskt.. :) Ja kurserna kostar allt från ca 150-500 dollar beroende på vad man vill läsa! Kul att du gillar bloggen :) Kram!

2008-06-25 @ 22:52:08
URL: http://livingla.blogg.se/
Postat av: emma

vi kan ju handla UCLA kläder på BikBok nu :) vad läser ni för kurser`?

2008-06-26 @ 15:09:48
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0