The Fast and the Furious 4



Den här hetingen, Paul Walker, kommer att vara med i The Fast and the Furious 4 som håller på att spelas in just nu. Igår var jag ju i downtown LA och kollade när de spelade in. De har stängt av några gator mitt i Chinatown där de spelar in inatt och då igår natt. Det var jättekul att se själva inspelningen för man kom så nära och det är sjukt hur många statister och stuntförare som jobbar hela natten bara för att vara med i 2 sek när de går över en gata eller kör en bil vid sidan om "huvudbilarna". Jag fick i alla fall se när Samuel, min morbror, körde en riktigt cool scen:) Jag träffade också en massa roliga människor särskilt stuntföraren för Vin Diesel ahha men det bästa av allt var nog hur Samuel såg ut hahaha bild kommer!!!;D Han höll på att skrämma ihjäl mig när jag såg honom först, han är ju utklädd för att se ut som en av skådisarna!;)

Kram
//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0