Sverige-besök igen!

Den här veckan är en speciell vecka. Vi får nämligen besök från Sverige igen! Min familj, som jag inte har träffat på över nio månader, kommer hit på torsdag. De ska stanna i en hel månad och jag har lyckats fått ledigt i 2 veckor så vi ska bland annat åka till Las Vegas och San Fransisco. Haha, det känns så overkligt att skriva det.. tiden har gått så himla fort, samtidigt som det känns som det var en evighet sedan jag såg dem! Sen får Marika besök på fredag också.. men det får hon berätta mer om. Jag ser iaf jättemycket fram emot att träffa alla våra besök! :)

Nu ska jag åka och byta olja på bilen. På tok för mycket att göra den här veckan.. det är ju skolavslutningar och allt möjligt för barnen, så vi har alla tre väldigt mycket att göra. Hoppas det blir helg fort..

Hörs snart igen /Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0