Paramount studios

Nu har mitt natt-sällskap precis kommit hem till mig. Elina. :) Vi ska sova på direkten för imorgon väntar en tidigmorgon. Jag, Karin & Marika ska ta med Elina till Hollywood-skylten. Hon åker ju till NY på fredag så skylten är verkligen ett måste imorgon. Sen lär det ju bli en traditionell fika på det också! Haha!

Jag måste bara berätta om min dag innan vi släcker lampan. Jag har nämligen varit på en guidad tur på paramount studios idag. Vanligtvis kostar denna turen 50 dollar, men jag hade tur och fick följa med gratis. Det var jättekul. Mycket var likt universal studios, men eftersom det var privatguide fick vi mycket mer rolig information. Som att burgerking betalade 200 miljoner dollar för burgerking scenen i ironman. Vi fick komma in i flera studios där hela hus från amerikanska tv-serier var uppbyggda. Vi gick på en fejkad New York gata där bla VÄNNER har spelats in.


Bänken från Forest gump!

Nu säger Matilda & Elina godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0