Night-time!

Heey!

Kom precis hem från en skön kvällspromenad! Jag tycker om att gå på kvällarna... är så skönt att gå och lägga sig när man kommer hem då :) Även om jag nästan alltid är ute och går på morgonen! haha

Önskar jag hade något kul och intressant att berätta för er, men tyvärr... det har inte hänt så värst mycket här idag! Vi har börjat planera inför midsommar så smått här... Vad det än blir, så har vi i alla fall bestämt att vi ska fira på svenskaste svenska vis! Midsommarkransar och jordgubbar är två av våra måsten!

Ne, nu blir det sängen för mig!

Lååång dag imorgon... phu!

Natti natti!

Puss och Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: frida

måste bara skriva och berätta att jag just nu är i San francisco och att vi kommer att vara i LA på midsommar vi också :) såg att det skulle blivarmt i helgen, 30 grader och uppåt, :D kramv

2008-06-18 @ 15:45:14
URL: http://moberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0