Kan inte sova!

Jag kan inte sova!!! Klockan är nu 5.28 mitt i natten... En som inte heller kunde sova var lilljeppe nere i San Diego, haha. För mig gör det inte så mycket att jag är vaken nu, hade ändå lite saker jag var tvungen att göra på datorn, men för Jesper är det värre han är nämligen tvungen att plugga idag för han har sin uppflygning på måndag och tisdag, haha Jesper nu får du många som håller tummarna för dig när jag skrev det här!!;p Så han hade panik för att han egentligen borde sova.. men till slut så stängde han av datorn men då hade solen redan gått upp!


Jesper säger (14:19):

Nämen OJ, nu går solen upp.....

- Jesper säger (14:19):

eller det är ljust ute iaf!

Marika säger (14:19):

haha gör den??

14:19 är den svenska tiden.. Här var den som sagt 5:19

Hoppas Karin får sova nu i alla fall, hon har haft mycket att tänka på..:(

image604
Jesper och Karin före motorcykeltur under vår weekend i San Diego

Hoppas ni har det bra!
Kramar
//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0