Hollywood på G

Hallå där!

Nu är klockan 9 på morgonen här! om en halvtimma eller så kommer Marika, Matilda och Elina och hämtar upp mig :) Då ska vi åka till Hollywood-skylten! Elina har nu vart här i två veckor, och har inte sett skylten mer än på långt håll, så det är nästan dags att ta sig upp dit idag! Kom på att jag måste ladda batteriet till min kamera innan vi åker också... Kan ju vara kul om det kan komma upp lite bilder här på bloggen senare också!
Efter det blir det nog en obligatorisk fika någonstans, Vi måste försöka oss på lite kändisspan också! Elina har ju inte sett en endaste kändis (?) sen hon kom hit!



Nu måste jag göra mig iordning!

Hörs senare :)

Puss och Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: Sabina

Gud vad kul ni verkar ha! Det skulle vara så jävla kul att vara med på de grejerna ni gör. Men tyvärr så är man stuck här i Sverige för ytterligare två år. JOBBIGT!

2008-06-05 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0