Gratisshopping!;)

Ja, idag (lördag) blev det alltså en lång och skön sovmorgon och efter en smoothiefrukost på Robeks så åkte vi upp till Century City där vi verklien fyndade och då menar jag fyndade=gratis!!;) Jag ska inte avslöja vår hemlighet men man kan säga såhär: vi har lärt oss att utnyttja Macys regler!;) Bilder kommer!!

Efter klockan fyra var jag tvungen att åka hem och jobba men det har inte blivit så mycket jobb för min del hittills (klockan är nu snart sju!!:) Eftersom att "mina" barn är på kalas fortfarande så jag ahr det rätt lungt här hemma.. Även om det känns rätt onödigt eftersom att jag ju hade kunnat vara med Matilda och Karin istället.. men jag ska ringa och höra hur de har det nu och vad de hittar på, de kanske skulle gå och se Sex and the City IGEN!! vi såg den ju för några veckor sedan när det var premiär här, men den var så bra så den kan man lätt se igen! 

Vi håller tummarna för att Matildas internet fungerar när hon kommer hem för hon har alla bilderna!!

Men ha en bra dag nu även om Sverige förlorade..:(( 
Kram
Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0