Dagens planer

Förmiddagen har jag, Petra och Karin spenderat på Rodeo dr och sedan en fika på Urth Caffé. Vid klockan ett började Karin jobba så då åkte jag och Petra till Century City Mall där vi strosade runt lite.  

Nu verkar det som att jag har slutat så nu hoppas jag på att Matilda ska höra av sig så att vi kan planera kvällen. Vi har nämligen tänkt att gå ut i Hollywood ikväll!:) Petra måste ju få se hur vi gör det! jag och Petra har nu tänkt att åka till Fox Hills Mall och Nordstrom Rack och vänta där tills hon har slutat så att vi senare kan åka upp till Hollywood.

Så ser planerna ut, ni får se lite bilder senare!

Kram
//Marika

Kommentarer
Postat av: Frida

kommer till baka till La idag.i ska jag ge mig ut på rodeo drive ;)



ha en bra dag krram

2008-06-26 @ 18:17:27
URL: http://moberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0