Work it baby!

Idag var det tillbaka till verkligheten igen! Har vart så sjukt fullt upp här ett tag att det inte funnits en chans att ta sig till gymmet på flera veckor! Den största motionen som blivit för min del har vart mina dagliga promenader runt parken, men det räcker egentligen inte för mig... Väl på gymmet idag fick jag i all fall en ny PT! Vår gamla vapendragare Brandon hade tydligen helt hux flux flyttat till Colorado! Men jag ska väl inte klaga... min nya var hur söt som helst ;) Och bra tränare var han också... Så nu får jag försöka skärpa mig och ta tag i varje ledig liten stund och faktiskt släpa mig dit upp! Hatar att gå och lägga mig på kvällen när jag inte tränat på dagen....
Haha, får väl helt enkelt försöka göra ett nytt försök till beachen 2009 i stället... För nu känns det redan ganska kört :P



/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0